CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

welkem :D

 intai saia(!)

PEngENALAn PRodUk aLaF21.











Bion CERASTONE Set Rantai atau Bion Rantai. Bion Rantai ini merupakan satu cara alternative yang dapat mengembalikan tenaga, melancarkan peredaran darah, mengembalikan selera makan serta dapat menghilangkan tekanan.

Manik Bion Rantai ini adalah berasal daripada batu lumpur gunung berapi yg mampu memancarkan Sinaran Inframerah Jauh (FIR) dan Ion Negatif. FIR juga dikenali sebagai “Cahaya Kehidupan” kerana telah dibuktikan secara saintifik bahawa ia penting untuk pertumbuhan sel yang sihat bagi manusia dan segala benda hidup. Itulah sebabnya kita tidak boleh hidup tanpa cahaya matahari. Bagi Ion Negatif pula, ia boleh mengurangkan stress kita seolah-olah kita sentiasa berada di kawasan pergunungan yang bersih dan segar.

Oleh itu, Bion Rantai ini boleh digunakan oleh sesiapa sahaja tanpa mengira usia dan tiada pantang larang tertentu kepada orang yang ingin memakainya.

rantai ini sangatlah sesuai untuk mereka yang mempunyai masalh kesihatan seperti
-kencing manis
-sakit jantung
-kancer
(dan lain2 penyakit)













ANTARA SELEBRITI TERKENAL YANG MENGUNAKAN RANTAI BION CERASTONE...

Mereka sihat, cergas , dan bergaya.. anda.. bila lagi??











Baru-baru ini, pihak Luxor Network telah diperkenalkan kepada seorang pelakon berbakat yang terkenal di tanah air iaitu Encik Mohd Rajoli Mohd Zin atau lebih dikenali sebagai M. Rajoli, beliau telah mengalami masalah di kelenjar kepalanya iaitu Linfoma. Beliau yg berusia 63 tahun telah menjalani pembedahan pada sebelah bahagian kepalanya pada tahun lepas.

Pihak Luxor Network yg bersimpati dengan nasib beliau telah menghadiahkan Bion Rantai, Luxor Jeli Gamat, Luxor Spirulina, Vitaluxor dan Luxor-Ex-Tar C Plus untuk membantu mengembalikan tenaganya.

Menurut M. Rajoli, “setelah mengamalkan produk ini, kesihatan saya bertambah baik dan lebih bertenaga”. Beliau mengakui setelah memakai Bion Rantai, tahap kesihatannya bertambah baik dan isteri M. Rajoli yang merupakan penjaganya juga turut mengakui perkara yang sama.

Kenyataan ini turut disokong oleh pengguna Luxor yang lain, En. Syahir Shamsi, 29, mengakui bahawa pemakaian rantai tersebut boleh membantu mengurangkan penyakit-penyakit sendi yang lain seperti gout, lemah sendi dan sengal-sengal. Beliau turut menceritakan pengalaman neneknya yang berusia 78 tahun dan tidak dapat berjalan dengan teratur, akhirnya boleh berdiri dengan baik dan sempurna.

Katanya “nenek saya mengidap penyakit dan tak boleh berjalan tanpa menggunakan tongkat. Tapi setelah seminggu memakai Bion Rantai ini, saya lihat banyak perubahan. Kini beliau tidak perlu lagi memakai tongkat dan keadaannya beransur pulih.”. “Begitu juga dengan mak dan ayah saya yang ada masalah selalu pening dan cepat mengantuk. Kini kesihatan mereka bertambah baik setelah memakai Bion Rantai selama semiggu





muke M.RAJOLI ceria dan bertenga setelah memakai rantai bion selama seminggu.






ini salah satu keratan akhbar yg mengatakan M.RAJOLI semakin pulih..

1 bgy cium .:

mAyaNg saRi

jadilah seperti mereka yang sentiase cergas..

Catat Ulasan